ponedeljek, 22. junij 2009

Matura...

Pa je je konec. Mislil sm da je ne bo nikoli. Iz tega razloga sem tudi zelo zanemaril blog, saj kot sami vidite sem bil zadnji čas zelo skromen z objavami. Torej kaj naj rečem o tej takozvani prelomnici našega življenja, ni spet tako strašna kot vsi strašijo, vendar pa da bi dijak štartal na maturo zlo na easy pa spet ni. Sam pri sebi sem bil prepričan, da mi bodo najbolj od rok šli izbirni predmeti in sicer geografija in psihologija. Ko pa sem ta dva predmeta odpisal, sem videl da sem se pošteno uštel. To sta mi bila najtežja preizkusa na maturi. Slovenščina mi je šla od rok brez večjih težav, matematika za katero sem se najbolj bal je tudi šla nad pričakovanji, angleščina na maturi pa vsi vemo, da če znaš osnovne stvari ne predstavlja nikakršnega problema. Sami ste verjetno letos slišali negodovanje ob omembi geografije na maturi. Lahko rečem, da če bi dijak znal vse učbenike s snovjo, ki jo je potrebno znati na maturi na pamet, ne bi mogel rešiti niti polovico pole. Da o poli Slovenije sploh ne govorim. Sem mislil da je Slovenija moja domovina, vendar geografija kaže drugače. Navsezadnje pa, mature je konec, s tem tudi srednje šole (česar se sicer še ne zavedam), tako da zdaj nastopi čas najdaljših počitnic v življenju. Wohooo:) Poskusil jih bom izkoristit kakor se da, s tem da bom poskusil napisati tudi še kakšno objavo. Till then...
You know you love me...

Jeln

Ni komentarjev: