sobota, 9. avgust 2008

Laptop in the house

Končno sem ga dočakal. Laptopa namreč. Kot amaterski DJ veliko vrtim pa raznoraznih zabavah in vedno ko me je nekdo poklical če bi poskrbel za glasbo na neki zabavi, vedno sem imel problem kje naj dobim laptopa. Ure sem klical naokrog kdo bi posodil laptopa za večer. Vendar laptopi niso hec, pa tudi prav poceni niso zato sem le malokrat našel koga, ki ga je bil pripravljen posoditi (razumljivo seveda).
Zato sem doma predlagal da bi kupil prenosni račulnik, ki bi mi služil tudi seveda za faks ipd. (če naredimo maturo pravočasno seveda:)). In v začetku počitnic je prišel:

Advent 6301

Intel Pentium Dual Core Processor T2370
(1.73 GHz, 533 MHz FSB, 1 MB Cache)
Genuine Windows Vista (R) Home Premium
2 GB Memory
120 GB Hard Drive
17'' Widescreen

Z novo pridobitvijo sem zelo zadovoljen, od začetka sem imel sicer nekoliko težav z navajanjem na Windows Visto, vendar sedaj operiram na njem super:) Torej... Kdo potrebuje DJ-a za zabavo?:P

Ni komentarjev: