petek, 8. avgust 2008

Počitnice

Spet prihaja tisti čas, katerega nihče od srednješolcev ne mara. To je čas zadnjih nekaj tednov počitnic ko že začnemo odštevati dneve do novega šolskega leta. Sam moram reči da letos od počitnic nisem imel veliko, saj sem si poškodoval koleno in imel operacijo. Vendar mi je večji del počitnic "ukradla" rehabilitacija, saj moram vsak dan hoditi na fizioterapije in podobno. Edina stvar, ki se je veselim v teh počitnicah je 14 dnevno bivanje v Dolenjskih toplicah, v okviru rehabilitacije. Zna bit fino;)

Nasplošno pa mi je skoraj cel čas dolgčas, ker sem bil zdaj cel mesec zaprt doma ker sem bil delni invalid:) Danes končno in mislim da zasluženo grem zvečer vn na pivo ali dve da bom septembra lahko rekel da sem imel vsaj nekaj od počitnic. Upam da ostali uživate počitnice s polno paro, kolikor jih še je:P

Ni komentarjev: